Monday, 10 March 2014

Zene i opsednutost cipelama

Milijardu puta ce vas muski rod pitati zasto smo opsednute cipelama i da bilo koja druga opsednutost ima mnogo vise smisla nego - cipele.
Ono sto njima najverovatnije predstavljaju automobili ili recimo fudbal nije ni blizu toga da im pruzi taj osecaj kao sto nama pruzaju cipele. Nove, lepe, udobne, neudobne, sa stiklama ili bez njih, sandale, cizmice, ovaj dezen, ona boja...
One nam pruzaju osecaj zenstvenosti, opustenosti, ili bilo koji drugi osecaj koji zelimo. Zato ih i biramo i menjamo konstantno. Muskarci ce reci da su cipele zadnje sto primete na zeni ali ni sami ne znaju da nisu u pravu. Primetice zadnjicu - cipela i hod je zajedno oblikuju, primetice duge i lepe noge - cipela istice listove, primetice osmeh - udobnost ili svesnost sopstvene zenstvenosti je izmamio taj osmeh. One su te koje nam drze trenutno raspolozenje.
Cipele su te koje daju poseban sarm pantalonama, suknji, kosulji ili bilo kojoj odevnoj kombinaciji.
Cipele i frizura naravno.
Kad je to dvoje u savrsenom redu ne postoji zena koja ce reci da nije zadovoljna svojim izgledom, jer
se zaista tako i oseca. Odlicno, potpuno i zadovoljno.
Da, istina je da sve zene 'nikad nemaju sta da obuku', nikad nisu dovoljno mrsave i isto tako nikad nece imati ni odgovarajuci broj cipela. Takodje je istina da nas samo finansijska situacija sprecava da ih imamo zilion. Mada postoje i zene koje su spremne odvojiti zadnji dinar ako su sasvim slucajno naisle na savrsen par cipela koje su vec dugo trazile. Jer strast je strast.
Ono sto je zanimljivo je da u toj strasti nisu samo cipele sa visokom stiklom nego i baletanke, sandale, letnje papuce, kratke i duboke cizmice i kaubojke. Cipele svih raznih boja i oblika.


Volimo ih, biracemo ih do besvesti, kupovati i praviti bezbroj kombinacija za sve moguce prilike.
Jer to je strast koja ne jenjava, strast koja nas cini pozitivnijima, sretnijima i zadovoljnijima.
I dok je nas zena, kompanije koje se bave proizvodnjom i prodajom cipela ne treba da brinu.

2 comments: